středa 4. srpna 2010

Carrie

Nedávno když jsem se na své brigádě v obchodě dost nudil(páč jsem neměl nic na práci), přečetl jsem si knížku Carrie od Stephena Kinga. Tato kniha si jen tak ležela v regálu, kde ji nechala majitelova přítelkyně a čekala, až ji vezmu do ruky a začnu ji číst. No nenechal jsem se dlouho přemlouvat, jelikož název Carrie padl v jedné epizodě IT Crowd, když měla Jen "návštěvu tety Irmy".

Příběh spadá do 70. let minulého století a odehrává se mezi americkými teenagery. Carrie Whiteová je dcerou náboženské fanatičky, díky níž je pro ostatní dívky terčem posměchu. Je neatraktivní, nemá žádné přátele, je prostě takový nešťastný looser. Hrdinka dostává svou první ženskou periodu až v 16ti letech a tím vlastně začíná první z celkových tří částí. Po této události v sobě totiž nečekaně objevuje telepatické schopnosti a malé, klidné městečko Chamberlain se později ocitne v plamenech. No co, neměly ju nasrat :)

Knížka se čte dobře a rychle - má 171 stránek. Dějem prochází různé články a rozhovory ohledně případu Carrie nebo telekineze, díky nimž tušíte co se stane, ale stejně čtete dál. Jsem rád že jsem měl možnost si přečíst debut od mistra hororu Stephena Kinga a určitě sáhnu po dalším jeho titulu :)

4 komentáře:

  1. 171stránek? Že bych taky zkusil.. ale od Kinga jsem četl pár povídek, a přišlo mi to úplně mizerně napsané, tak nevím... ale určitě bych si od něj přečetl Puls, leč bohužel se mi nepodařilo nikde najít ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Četlo se to fakt v pohodě, taky je podle tý knížky natočenej film.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, tak to je podle většiny Kingových knih ;)

    OdpovědětVymazat
  4. No, tak týden zpátky jsem to přečetlo... a nebylo to špatné, spíše naopak, jen škoda, že už ze začátku bylo jasné, že to špatně dopadlo - podle těch "novinových" zpráv.. které mě teda taky dost štvaly, ale pak jsem si zvyknul a potom byly i dobré.

    OdpovědětVymazat